Ervaringen van QicQ klanten
FREDDY Mechelen
10
Uistekend
Reeds aan mijn 2de fiets en nog altijd 100%
tevreden.
Zeer vriendelijk personeel en altijd alles zorgvuldig in orde.
Zeker een aanrader!!
Age Wommels
10
3x TOP, voor het personeel, de winkel en de fiets!
De testweek bevestigde mijn keuze voor de Klever Y Gala 45.
Tot een goede deal te komen was geen probleem. Ik ben op een nette en vlotte manier geholpen. De aflevering, op mijn voorstel aan de winkel, verliep prettig en geheel volgens afspraak. Een leuke zaak met plezierig personeel. Samengevat: QicQ heeft een contente klant aan het bestand kunnen toevoegen.
Emiel Emmeloord
10
Super mooie fiets st7 van Redbull.
Hij fietst fantastisch. Je kunt er ver mee rijden en schakelen gaat ook geweldig. Ik vind het fijn dat hij een abs systeem heeft. Lange ritten blijven ik doen met deze fiets. Ik ben er ontzettend blij mee en ik hoop er nog lang mee van te kunnen genieten.
Gert Heerhugowaard
10
Top!
Een paar jaar geleden bij Qicq een Charger4 gekocht en met veel plezier op gefietst. Onlangs viel de beschermkap van de accu ineens op de grond en opnieuw bevestigen lukte niet.
Vanmorgen langsgereden en er is kosteloos een nieuwe kap bevestigd. De oude paste niet (meer) om 1 of andere vreemde reden.
Zij pakken dit vreemde geval verder op met Riese Muller, dus ik heb er geen omkijken meer naar en het probleem is keurig verholpen.
Top service van Qicq!!
Maarten Amsterdam
10
Aardig, bekwaam, betrouwbaar: uitstekende ervaring.
Riese& Muller Charger4 hier gekocht. Fantastische fiets, prima afgehandeld.
Cees Amsterdam
10
Topfietsen in de showroom!
Heb mijn Klever Xpinion 45 hier gekocht 3,5 jaar geleden. Goed advies en een goede technische dienst in Westpoort, altijd een leenfiets. Na een beurtje rijdt de Klever altijd weer als nieuw!
Leuk en enthousiast team!
Monique Amersfoort
10
Vakkundig, prettig en vriendelijk geholpen.
Ik ben vakkundig, prettig en vriendelijk geholpen door Musa en ook de aflevering van de fiets was goed en de bezorger van de fiets was vriendelijk.
Musa heeft een paar dagen na de bezorging van de fiets nog met mij contact opgenomen en naar mijn bevindingen gevraagd. Ik vind dit bijzonder klantvriendelijk!
Kees Haarlem
2
Aanschaf is geen probleem, garantie claimen wel
Ruim anderhalf jaar heb ik van mijn Riese & Muller Roadster kunnen genieten, tot de versnellingsnaaf het opgaf. Eén van de ijzerenkabels binnen de versnellingsconstructie was geknapt. Vervelend, maar gelukkig zat ik binnen mijn garantietermijn. QicQ verkondigt nota bene nog;
“Je hoeft je nooit zorgen te maken bij QicQ. Als jouw e-bike nog garantie heeft, dan vervangen we gratis het onderdeel dat kapot is.”
Bleek uiteindelijk dat ik me toch zorgen moest maken. Eenmaal bij de workshop bleek dit geen garantiekwestie te zijn. De reden hiervan waren allereerst een hoop aannames met betrekking op het gebruik, maar wat QicQ met name niet beviel, is dat er geen servicebeurten door hun waren uitgevoerd. Dan had het probleem namelijk preventief opgelost kunnen worden (?). Ik heb geen reden gehad om QicQ te benaderen voor onderhoud, tot er daadwerkelijk wat kapot ging. Voor kleine checkups kon ik namelijk terecht bij mijn lokale fietsenmaker. Jammer om dan achteraf te horen dat je garantie wel afhangt van QicQ hun eigen checkups.
Dus voor de toekomstige koper; laat je fiets vooral jaarlijks checken door QicQ als je ooit nog beroep wilt kunnen doen op je garantie. Anders mag je betalen voor je reparatie. Binnen óf buiten de 2 jaar.
Reactie QicQ
Beste Kees,
Goed dat we even contact gehad hebben over deze situatie. Zoals aangegeven zijn kabels slijtageonderdelen en deze vallen buiten de reguliere garantie. Als een fiets altijd buiten staat of beperkt onderhoud krijgt heeft dit invloed op de kabels. De monteur heeft ook voor reparatie contact met je gehad om de bevindingen en de kosten met je te bespreken, je was hier akkoord mee.
Wij zijn dan ook verbaasd over deze review.
Je hoeft je bij ons geen enkele zorgen te maken over garantie, de voorwaarde zijn daar duidelijk over. Betreft het een slijtageonderdeel, dan valt dat buiten de garantievoorwaarde en kijken wij per incident wat het geval is. Er wordt altijd overlegd met de klant. Dat is in deze situatie ook gebeurd.
Met vriendelijke Groet,
Tommy van QicQ
Stephan Enschede
10
Uitstekende service en deskundigheid
Was op internet opzoek naar een keuze wijzer voor welke e bike het beste aansluit op mijn behoefte. Ik kwam toevallig uit op de website van QicQ waar ik mijn gegevens invulde en de keuze wijzer deedt. Niet lang daarna ben ik gebeld door QicQ of ik nog verdere vragen had. Het was een zeer prettig gesprek en had echt het gevoel dat ik geholpen werdt en niet dat ze mij iets probeerde aan te smeren. Snel kwam eruit dat de R&M Charger4 de fiets voor mij was. Na wat correspondentie over en weer was het geregeld. Met een paar weken werdt mij een prachtige fiets aan huis geleverd en nam de bezorger nog een aantal dingen met mij door en stelde het zadel nog even voor mij af. Ik ben super tevreden met de service, echt een top bedrijf!
Ronald Amterdam
10
Hele goede begeleiding en advies
Heel goed kundig verkoopadvies en zeer vriendelijk
Ruud van Nobelen Enkhuizen
4
Ongeïnteresseerd na verkoop
Nadat de fiets later geleverd werd dan voorzien is er geen enkele interesse getoond naar mij als klant. Voor aflevering werd er een kleine schade gemeld, niet gerepareerd. Bij aflevering wist de beste man eigenlijk niets te vertellen over de Riese und Mueller fiets, hij was meer monteur voor een ander merk. Weken na aflevering een kerstpakket, het busje reparatie lak! En als klap op de vuurpijl: geen gratis controle beurt, nee je mag een contract afsluiten.
Nu maar hopen dat Riese und Mueller aan de verwachting voldoet, geen zin om 3 weken te wachten op onderhoud.
Totaal niet klantgericht.
Reactie QicQ
Beste Ruud,
Fijn elkaar even aan de telefoon gesproken te hebben en goed dat je de ervaring deelt met ons. Zoals uitgelegd was het een vervelende samenloop van omstandigheden. De 1e servicebeurt zit er wel gratis bij zoals besproken en als een stukje extra service halen we de fiets kosteloos bij je op en brengen deze weer terug. Je ontvangt een berichtje van ons wanneer de beurt ingepland moet worden. Heel veel plezier van je Riese & Muller. Met vriendelijke groet, Tommy – QicQ.
Ximena Borges AMSTERDAM
9
Experienced and kind
I came in looking for a very specific bike, Riese & Muller Multitinker. This is not a common bike in Amsterdam but it was the one I wanted. The other shop I visited knew nothing about it. But at Qicq, Tommy and Musa took care of us and knew everything there was to know. They accomodated our every need and made sure the process was seamless. Still now I stop by in case I need help with anything and they willingly assist me.
I will be a loyal customer from now on!
Anil Amsterdam
9
Zeer goed geholpen
De aankoop van mijn fiets ging heel goed. Zeer geduldig personeel, de verkoper deed erg zijn best om alle opties en mogelijkheden uit te leggen. Geen vraag was te veel. Zo tot een goed besluit kunnen komen.
Martine Amsterdam
10
Top service
Ik ben goed geholpen en geadviseerd.
Persoonlijke benadering en snelle levering van de fiets.
Heel prettig contact met Daan.
Kortom echt super blij met QicQ!
Niels Amsterdam
9
Onmisbare etappe!
Dankzij het deskundige advies van Musa Karaburun en de ruime selectie aan top-merken, modellen, aandrijvingen èn transmissies, heb ik uiteindelijk bij QicQ een weloverwogen keuze kunnen maken voor mijn fantastische e-bike. Zonder deze etappe in mijn zoektocht had ik nooit deze keuze kunnen maken! Bovendien is het een prachtige winkel waar het personeel de tijd neemt voor professioneel advies, zelfs tot in de details van de accessoires. Van harte aanbevolen!
Ruben Alphen aan den Rijn
9
Goede uitleg en service
Was erg fijn om de Stromer fiets eerst te kunnen testen en twee versies met elkaar te kunnen vergelijken. Daarnaast een heldere uitleg bij aflevering en ook goed dat er nog even werd nagebeld.
Olaf Den Dolder
10
Super service
Stromer pinion gekocht. Snel geleverd. Briljante fiets! Gaat als de brandweer.
Erwin Haaksbergen
10
Geweldige service
Het contact was persoonlijk en professioneel. Bij elke vraag werd er snel en goed gereageerd.
Op het moment dat de fiets werd afgeleverd, werd er alle tijd genomen. Nog een klein beetje afgesteld en het was gereed.
Na de levering nog contact gehad of het naar behoren was verlopen. Dit kon ik zeker beamen.
Al met al een partij waar ik zeker weer zaken mee zou doen.
Daan Amsterdam
10
Vriendelijke en persoonlijke service w
In de winkel goed uitlegt gekregen en er is goed geluisterd naar onze behoeften. Tijdens en na de aankoop veel persoonlijke aandacht. Klein puntje bij de montage van de fiets maar ik heb er vertrouwen in dat dit snel gefixt wordt.
Martijn Zwanenburg
10
Super fiets voor super prijs
Ik was opzoek naar een Stromer voor woon werk verkeer en ben zeer goed geslaagd bij QicQ.
Had een van de medewerkers gevraagd om voor mij beetje rond te kijken voor een tweedehands fiets en binnen een week was ik voorzien.
Nu super blij met me snelle fiets en voor een leuke prijs.
Ruben C
10
Fijn advies
Warm welkom. Je kan alles vragen kwijt en krijgt nuttig advies. Ik had een probleem met mijn zadel en dit was gelijk opgelost. Fiets werd keurig thuis afgeleverd met een korte uitleg.
Leonie Amsterdam
10
Geweldige klantvriendelijke zaak
Ik ben erg blij met de support en kennis van de mannen bij Qicq. Ze hebben me uitstekend geholpen met de aanschaf van een Lovens bakfiets nadat mijn vorige was gestolen. Ze hebben ook alles geregeld voor de afhandeling met de verzekering.
Sophie Amsterdam
10
Klantvriendelijk zoals het hoort!
Onlangs hebben wij een elektrische bakfiets gekocht bij Qicq in Amsterdam. De service was ontzettend goed. We zijn vanaf het eerste moment goed geholpen en constant op de hoogte gehouden van onze bestelling. Achteraf wilden we toch nog wat wijzigen aan onze bestelling en dit kon ook makkelijk. Zelfs de fietsverzekering hebben ze voor ons afgesloten. Een echte all-inclusive klantenservice, wat nog vrij uniek is in de huidige tijden. Kan het 100% aanraden.
Lianne Vlissingen
10
Fijne begeleiding bij de aankoop van mijn Stromer ST1.
Naast een fijne begeleiding bij de aankoop van mijn Stromer ST1 ook een prettige bezorging en uitleg.
Je kunt bij vragen rechtstreeks contact opnemen.
Bedankt Dave en ook de bezorger en zijn moeder voor het leuke contact!
Annemiek Muiden
10
Persoonlijke en professionele medewerkers die fijn communiceren
Ik kom al jaarlijkse bij Qicq om mijn Stromer te onderhouden; dan denken de mensen mee als er zich een probleem voordoet. Toen mijn fiets gestolen werd, twijfelde ik geen moment en ben naar Qicq gegaan voor advies voor een nieuwe fiets. Ze hebben me geholpen met een bij mij passende fiets en het gedoe met de verzekering. Heel prettig en duidelijk. Servicegericht staat hoog in het vaandel!!